SPRAWDŹ CENĘ I DOSTĘPNOŚĆ

DATA PRZYJAZDU
DATA WYJAZDU
LICZBA DOROSŁYCH
LICZBA DZIECI DO LAT 4

Promo

Najczęściej zadawane pytania


1.    Jak dokonać rezerwacji apartamentu w serwisie www.sopotgroup.pl?

a) W celu dokonania rezerwacji, w pierwszej kolejności należy skorzystać z wyszukiwarki wolnych apartamentów, znajdującej się w lewym górnym rogu na stronie głównej naszego serwisu.

b) Następnie należy wybrać datę przyjazdu, wyjazdu, liczbę osób, miasto, w którym znajduję się dany apartament i kliknąć „sprawdź dostępność”.

c) Po prawej stronie pojawi się lista wolnych apartamentów, które można zarezerwować, wraz z ceną końcową przy wybranym terminie.

d) Aby zarezerwować apartament, należy kliknąć  „rezerwuj” – zakładka znajdująca się przy danym apartamencie lub kliknąć nazwę apartamentu albo jego zdjęcie, w celu zapoznania się z kartą mieszkania.

e) Po kliknięciu zakładki „rezerwuj”, nastąpi przekierowanie na stronę rezerwacji.

f) W kolejno następujących po sobie krokach, należy wpisać odpowiednie dane.

g) W ostatnim kroku, po wybraniu sposobu płatności, należy kliknąć  zakładkę „rezerwuj”, aby zakończyć proces rezerwacji.

h) Na wskazany wcześniej adres e-mail, zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji wraz z jej numerem referencyjnym, który będzie potrzebny do wszelkiej korespondencji z Sopot Group.

i) Po otrzymaniu potwierdzenia należy wpłacić na podane w nim konto, zadatek, w wysokości 25% ceny wynajmu apartamentu, który jest zaliczany na poczet całej płatności. Potwierdzenie przelewu należy przesłać na adres biuro@sopotgroup.pl. Rezerwacja taka, zwana rezerwacją wstępną, będzie ważna przez 2 dni. W tym czasie należy ją potwierdzić, wpłacając zadatek przy pomocy zwykłego przelewu lub karty kredytowej. W przypadku braku wpłaty i przesłania potwierdzenia przelewu, rezerwacja wstępna wygaśnie automatycznie.


2.    Jak wygląda zakwaterowanie i odebranie kluczy do apartamentu?

Zakwaterowanie odbywa się w godzinach 14:00-20:00. Tym samym, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer +48 505 303 886, przynajmniej dzień przed przyjazdem, w celu umówienia się na odebranie kluczy.

W przypadku, gdy zakwaterowanie miałoby się odbyć po godzinie 20:00, pobrana zostanie jednorazowa opłata w wysokości 50 PLN. Jeśli przyjazd nastąpi po godzinie 22:00 (ale nie później niż o 1:00) opłata ta wzrasta do 80 PLN. Przy zakwaterowaniu należy okazać wydrukowane potwierdzenie rezerwacji, otrzymane drogą mailową.

W przypadku, gdy chcą Państwo zakwaterować się przed godziną 14:00, lub wykwaterować po godzinie 12:00, należy dzień wcześniej, zgłosić ten fakt jednemu z pracowników naszego biura. W przypadku wykwaterowania po godzinie 12:00 (nie później jednak niż o 20:00) istnieje konieczność uiszczenia dopłaty w wysokości połowy ceny za jednodniowy pobyt w apartamencie.


3. W jaki sposób można wykwaterować się z apartamentu?

Dzień przed wyjazdem należy zadzwonić pod numer: +48 505 503 886 w celu umówienia się z pracownikiem Sopot Group na oddanie kluczy i przekazanie mieszkania. W przypadku wykwaterowania między godzinamu 6:00 - 8:00 naliczana jest jednorazowa opłata w wysokości 50PLN.


4. Jak długo trwa doba w naszym apartamencie?

Doba w apartamencie zaczyna się o godzinie 14:00 danego dnia i kończy się o godzinie 12:00 dnia następnego.


5. Czy cena liczona jest od osoby czy dotyczy całego apartamentu?

Cena jest uzależniona od ilości osób mieszkających w apartamencie, którą szczegółowo określa cennik znajdujący się w karcie danego mieszkania.


6. Na jaki minimalny okres można dokonać rezerwacji w sezonie?

Minimalny okres rezerwacji to trzy doby.


7. W jaki sposób można dokonać płatności?

Zadatek na poczet rezerwacji apartamentu należy uiścić przelewem na podane konto bankowe, natomiast pozostałą część płatności, w momencie zakwaterowania w gotówce.


8. Czy istnieje możliwość anulowania rezerwacji bez utraty wpłaconego zadatku?

W momencie anulowania rezerwacji lub nieodebrania kluczy w dniu przyjazdu zadatek przepada.


9. Jakie jest wyposażenie apartamentu?

 Każdy z apartamentów wyposażony jest w pościel oraz ręczniki. Szczegółowa specyfikacja każdego apartamentu umieszczona jest w karcie apartamentu.


10. Czy można palić papierosy w apartamencie?

Nasz regulamin zabrania palenia papierosów w wynajmowanych apartamentach.


11. Czy apartament może być wyposażony w łóżeczko dziecięce?

Tak. Jeśli potrzebują Państwo tego elementu wyposażenia, prosimy o wcześniejszy kontakt, lub wybranie tego przedmiotu w trakcie rezerwacji online. Do ceny zostanie doliczona jednorazowa opłata w wysokości 50 PLN.


12. Gdzie mogę zostawić samochód?

Wybrane apartamenty mają parking podziemny, inne mają parking w pobliżu apartamentu. W miarę możliwości można również skorzystać z ogólnodostępnych miejsc parkingowych na ulicach zlokalizowanych w pobliżu zakwaterowania. Szczegóły dotyczące parkowania uwzględnione są w kartach poszczególnych apartamentów.


13. W jakiej walucie mogę płacić?

Przyjmujemy płatności w gotówce, kartą kredytową lub przelewem w PLN. W określonych przypadkach możemy zaakceptować płatności w innych walutach; wymaga to wcześniejszych ustaleń. Wszystkie dodatkowe opłaty związane z takim przelewem pokrywa dokonujący płatności.


14. Czy śniadanie jest wliczone w cenę apartamentu?

Cena nie obejmuje śniadania. Wszystkie apartamenty z naszej bazy posiadają kuchnię.

 

15. Czy w apartamencie jest dostęp do Internetu?

Dostępność sieci Internet uzależniona jest od wynajmowanego apartamentu. Usługa ta jest dostępna tylko w niektórych apartamentach z naszej bazy. Wszelkie informacje na ten temat znajdują się w kartach poszczególnych apartamentach.


16. Co zrobić w przypadku, gdy w apartamencie zostanie coś uszkodzone?

Za zniszczenia lub uszkodzenia podczas pobytu, klient zostanie obciążony ich kosztami. Za zgubienie kluczy do apartamentu lub pilota do garażu, zostanie doliczona opłata w wysokości odpowiednio 100pln i 200pln. Koszty zostaną naliczone tak, aby umożliwić dokonanie napraw lub odkupienie uszkodzonych przedmiotów.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny +48 505 503 886 lub mailowy biuro@sopotgroup.pl. Chętnie udzielimy wszelkich informacji.

 

Sopot Group
Al. Niepodległości 765b/3
81-838 Sopot